PROPOSTAS FIN DE SEMANA 19 AO 21 DE XUÑO DE 2015

Aqui estamos un fin de semana mais cunha chea de propostas para desfrutar do fin de semana, desde actividades solidarias, hasta festas cheas de historia. Aqui vos deixamos unha pequena escolma, porque Galicia é unha festa en non chegamos a todas partes. Se queres colaborar informando de festas, feiras, mercados e romerías podes contarnolo no noso correo info@turvegal.com

Dous grande eventos dos que podedes saber mais pulsando sobre os carteis

Arde Lucus MMXV

IV Cruceiro Infantil Solidario

A provincia de A Coruña está chea de actividades este fin de semana

boqueixon Ruta Goza do UllaBoqueixon 20 de xullo de 2015Punto de Encontro Capela de Sampaio ( Codeso)Para asistir contactar co 981 513 061boqueixonturismo@gmail.com
Trial en Teo 2015, Coruña · Campeonato de España
El día 21 de JUNIO a partir de las 10:00 de la mañana tendrá lugar en el Mirador A Agrela Lampai, en Teo, Coruña la prueba de trial puntuable para el Campeonato de España 2015.Participarán las siguientes categorías: TR1, TR2, TR3+35, TR3 Junior y TR4.

Mas información en la web del Club Motociclista de Teo

trialteo

Tras o motor chega a música

VII Festival Folk in Rio de Touro

folkinriotouro Programa Folk in Rio

Dun salto nos achegamos ata a provincia de Pontevedra onde comezaremos contactando coa natureza e rematamos con mais música.

A Plataforma en Defensa dos Montes do Morrazo organiza o domingo 14 de xuño un roteiro para dar a coñecer a importancia natural, paisaxística e cultural da serra da Madalena, sita entre as parroquias de Darbo e Aldán (Cangas) e de Bueu.

O roteiro será circular e sairá ás 11 da mañá fronte do IES María Soliño en Monte Carrasco, para chegar ás 14 h., ao mesmo lugar.

O percorrido transcorrerá por pista forestal e camiños e o GR-59 do sendeiro ecolóxico do Morrazo polos lugares de A Madalena, Monte Liboreiro, Outeiro Agudo, Mesa de Montes, Alto deCarballiño, Monte das Fentiñas, Monte Carrasco.

roteiro
CulturaQuente 2015

El festival Cultura Quente es una manifestación singular de expresión y compromiso, impulsada por el Ayuntamiento de Caldas de Reis para implicar a todos los sectores sociales en un proyecto de desenvolvimiento local.

El festival se convirtió, tras ya sus 14 ediciones, en un particular símbolo de identificación de Caldas al exterior, recuperando el espíritu acojedor y dinámico de las villas termales tradicionales como espacios modernos de cultura, ocio y encuentro.

Uno de los principales activos de Cultura Quente es el hecho de tratarse de una propuesta innovadora, sin precedentes en el entorno inmediao del municipio y en conjunto en Galicia. Por otra banda la interdisciplinaridad de la propuesta, con espacio para todo tipo de manifestaciónes estéticas, técnicas y artísticas, abre una puerta que no existía hasta el momento.

Estas son algunhas das propostas para o fin de semana. Anímate a desfrutar de festa, música ou natureza este fin de semana.

Deja un comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.